onsdag 12 mars 2014

Söndriga tänder PLUS infektion

Yes, jag har lyckats få INFEKTION i munnen. Hejja!!!
Det är inte direkt jätte skönt.
Infektionen har typ tagit över min kropp och jag har feber och ont i halsen och upp mot örat.

Jag hoppas innerligt att jag får tid för operation snart så att jag får ta bort tänderna som skapar denna vidriga värk och sjukdomskänsla.

Det som hänt i min mun beror på Edsen, mina tänder smulas sönder och jag biter av dem. Vissa har gått av ända ner till rötterna och tandnerverna är helt blottade. 

Yes, det är typ lika skönt som det låter.
Min diet just nu består av nutrilett och cola plus alla mediciner jag proppar i mig som jag fått utskrivna för att få bort infektion och smärta.

Jag har tid senast den 21a Mars för operation men det har skickats ytterliggare en remiss och tandläkaren skulle skriva att jag behöver en tid snarast.

Ahh om ni undrar så måste tänderna opereras ut då bedövningen inte tar på mig "pga Edsen" och jag måste sövas.
Hejja, detta betyder att anledningen till att jag redan dragit ut typ 6-7 tänder och haft svin ont har berott på att jag inte går att bedöva.

Jaja, nu hoppas jag på en tid inom en mycket snar framtid så jag kan bli människa igen.

Hoppas ni mår bra i alla fall! 
Ha de så bra, 
Vi hörs! 
Puss&Kram

Inga kommentarer: