söndag 17 september 2017

Long time no see...

Det var ett tag sen, mycket har hänt sen sist. Bland annat så har vi flyttat från svärmor och bor på Gidde, jag har jobbat på X antal arbetsplatser bland annat Västerås kommun, Indies Omsorg, Attendo, Surahammars kommun som boendestödjare/stödassistent samtidigt som jag har pluggat på med min undersköterskeutbildning, som är klar när som helst. Planen är att läsa upp betygen så att jag får högskolebehörighet för att sedan läsa till Socionom.
Barnen går kvar i förskola och skola på Rönnby och trivs hur bra som helst, Tristan har börjat i femårsgruppen och Melwin har börjat tvåan. Det går snabbt i backarna här, snälla stanna tiden.

I somras hade vi vår första gemensamma semester sen jag var föräldraledig med Tristan så vi passade på att göra massor med roliga saker som tillexempel Kolmården med övernattning, Leksand sommarland med övernattning, Vikingar byn i Frösåker, Gröna lund, Kungsbyns djurpark och sen har vi tillbringat massor med tid i Skateparken nere vid Löga och vi har även badat massa på utebadet som Löga har.
Lagom när semestern sen vart slut vart vi sjuka hela familjen och var det i ca 4-5 veckor med hosta och snor. 

Det var en liten uppdatering om läget...
Vi hörs senare.
Puss&Kram

Inga kommentarer: