tisdag 18 mars 2014

Bye bye Coca-Cola!!!

Igår sen eftermiddag drackjag min sista Coca-Cola för en tid framöver...
Jag kände att det var dax att ta tag i kosten, hälsan och vikten. 
Länge har jag mått dåligt över min övervikt på ca 15 kg... Bara tanken på att visa mig i bikini med den här kroppen får mig att kräkas!!!

Så, eftersom att jag har svårt att röra mig vissa dagar så bestämde jag mig för att sluta dricka Cola så jag kan gå ner i vikt. Självklart kommer jag att dra ner på allt socker och försöka i den mån det går även äta långsamma kolhydrater istället för de snabba...

Jag tänkte lägga in en före och en efter bild om en månad så får ni se resultatet!!!
Sen tänkte jag även skriva lite tips  hur jag hanterar abstinensen och begäret efter Colan...

Sååå kom tillbaka snart så har nog ett nytt inlägg kommit upp här...

Ha de så bra så länge,
Vi hörs!
Puss&Kram

1 kommentar:

Awesomeeeeee sa...

Hur går det med codan nu då?:)