onsdag 21 augusti 2013

Sanna vänner finns visste...

Jooo jag är helt säkert, jag har några helt underbara. Dem finns alltid finns där och är helt underbara!!! Jag är just idag tacksam för att jag funnit en sann vän, en riktigt underbar tjej som heter Nina! Det är inte många som ger mig så mycket positiv energi som hon. Jo hennes syster Bea! Men Bea är igen ny vän utan en gammal men otroligt KÄR en... Den sista tiden har jag kommit på hur viktigt det är att ha bra vänner, sånna som man kan lita på och som finns där när världen rasar runt omkring. Jag är så sjukt glad att jag har sånna! Plus att jag är välsingnad med en totaltmega underbar oc superhärlig familj. Livet vore skit utan mina älskade syskon. Min älskade mamma och pappa, Veronica och Mario... Sen får vi ju inte glömma min EGEN familj, den är även den helt underbar och jag hade inte kunnat önska mig mer! Mina barn är världens finaste skapelser och jag är så otroligt STOLT över att vara deras mamma!!! Dem äger mitt hjärta och jag kommer att gå genom eld och vatten för dem!!! Kärlek gör livet värt att leva, tänk på de och ta hand om varandra!!!

Inga kommentarer: