lördag 25 maj 2013

Träningen rullar på...

Jaaaa, just nu går träningen KANON bra!!! Jag ska dock göra lite ändringar i träningsschemat och se till att få in två motionspass per dag istället för ett... Så istället för att gå två timmar på kvällen ska jag gå en timme på morgonen och en timme på kvällen ca 4 dagar i veckan eller mer.

Utöver motionen kommer jag även att fortsätta som vanligt med träningen på gymmet. Alltså uppdelat i fyra separata pass men kommer att träna ca 6 dagar i veckan, så vissa av passen kommer att tränas två gånger i veckan och vissa en gång. Det beror helt på hur kroppen mår och hur jag känner just då. Men som MINST kommer jag att köra alla muskelgrupper en dag i veckan + motion...

Well well, det är så det kommer att se ut kommande veckor ialla fall. Sen får jag se om de blir någon ytterliggare förändring!
Jag hade tänkt skriva ner hur jag äter nu, då jag har köpt lite nya produkter och har ändrat kosten lite.
Det skriver jag i morgon!

Nu ska jag plugga lite och sen läsa lite i mina nya inspirationsböcker som jag har köpt. Det är ett tips jag har, köp böcker som folk som HAR tränat har skrivit. Gå inte efter studier osv utan läs om hur människor har tränat och ätit sig till en bättre hälsa och en snyggare kropp. DÅ vet du att det fungerar...

Taaack för mig idag,
Vi hörs i morgon!
Puss&Kram

Inga kommentarer: