fredag 22 februari 2013

Time goes by

Herrejesus, kan någon pausa klockan ett tag?
Tristan är snart 4 månader och kan växer så de knakar... Känns som att hans minipluttbebis tid går alldeles för snabbt. Det känns som att det snart är dax att skaffa en till ;) Hehe, nej då... Inte just nu... Vi har massor med planer som vi ska fixa innan det kommer vare sig fler barn eller djur hem hit!

Melle han växer ju också såklart, men det går inte i lika "raket fart" där. Nu står han ganska still på längd och bredd hehe! Men rent utvecklingsmässigt står det såklart aldrig still! Min Melle är ett GENI. Han är ett underbarn. Det säger jag inte för att skryta! Han är så sjukt smart och jag hoppas att han använder intelligensen till något viktigare än hockey när han blir äldre!!!

Förutom att tjata om att tiden rusar iväg och mina barn snart åker moppe och raggar tjejer så kanske jag ska berätta att jag börjar plugga snart igen. Well, jag kanske redan har skrivit om de? Gaaaah, mitt minne suger just nu. Om jag upprepar mig, så är de för att jag verkligen inte kommer ihåg. Det är inte så att ja inte lyssnat, OKEJ?!!
Juuuste, plugga vare ja. Jag ska hoppa på Undersköterske utbildningen igen. Göra klart den och förhoppningsvis får ganska OK betyg. Sedan har jag tänkt söka jobb på förlossningen och avd.69. Får jag inge jobb där så kanske jag pluggar vidare till sjuksköterska. Det beror lite på, typ vart vi bor och om vi har huslång eller så...
Well well, time will tell!!!

Förutom all planering, jobb, barn, plugg, jobba måsten. Så har jag och Tikka skickat eftet en hindersprövning.
Vad det betyder vet vi inte riktigt just nu, men vi ska börja med att "registrera" förhållandet. Mest för att det blir lättast så om vi ska köpa hus och så. Men också för att vi i framtiden kommer att gifta oss och Pappatikka kommer då även han att ingå i The Nördländers!!!
Jag vill dra till Las Vegas och gifta mig, typ göra nå helt crazy... Hoppas verkligen att Tikka är med på de och inte vill ha ett kyrkligt bröllop!!!

Neee nu goingar ska ja sova. Imorgon ska jag och barnen hem till deras mormor!!!
Ha de så bra så länge,
Vi hörs!
Puss&Kram

Inga kommentarer: