fredag 23 juli 2010

Im Sorry...

Jag känner mig riktigt rutten som lovar er nya inlägg men inte skriver någonting... Här kommer en uppdatering på vad som har hänt den senaste tiden:
Mamma, Pappa, Jos och Johannes är ute och flänger i Europa, under tiden spenderar jag, Melle och Tikka mycket tid på slottet.
Jag är nästan klar med mina kurser, och påbörjar mina nya den 23e Augusti
Melle har börjat snacka, MASSOR. Och han vet allt och har koll på PRECIS allt.
Min farmor har gått bort och hennes begravning ägde rum förra Torsdagen.
Vi har spanat in nya möbler till lägisen.
Vi har badat på Löga, i gropen och på Sundängen.
Sandra och Lucas har varit här och umgåtts med oss i veckan.
Vi har träffat kusin Malin och Vince en hel del.
Jag har kommit på två tatueringar som jag ska göra så fort rötmånaden är över.
Med mera med mera...
Imorgon ska vi ut, jag och Sandra plus massa andra goingar. Och Melle ska sova hos sin farmor. På Lördag har vi tänkt träffa La pingufamily, dem åker ju till Cypern på Måndag så vi måste hinna ses innan! Jag har även kommit på att jag ska börja "deff/banta" på Måndag... Vi får se hur det går. Jag måste först bara kolla upp vilken diet jag ska följa och så tänkte jag att både jag och Tikka kan göra en fett mätning, så vi vet vad vi har att tampas med. Även om jag är relativt nöjd med min viktnedgång så finns det lite kvar, dock fick jag på mig mitt gråa döskalle linne som är storlek xs och det satt LÖÖÖÖST så jag är väll GANSKA nöjd måste jag erkänna. Förra sommaren hade jag liksom Large och kom med nöd och näppe i Medium grejjer som va pösigt sydda. Jeje jag ser det ändast som BRA tecken... Jag har i alla fall tänkt att jag ska börja köra ett pass cirkelfys, ett pass cirkelgym och ett pass kickboxning i veckan plus power walka mellan 2-3 dagar också. Mitt ända problem är att jag måste hitta en frukost som jag får i mig. Booo jag är SÅ rutten, jag kanske borde börja käka Tikkas kesella proteindrinkar som ser ut att smaka pyton? Kanske ska jag börja dricka råa ägg? Ge mig tips snälla, dock endast seriösa. Haha... Min syrra provade på den välkända Cambridge kuren, hon palla 2 eller 3 dar sen la hon av. Det kanske vore nått för mig? Mamma visade vart förpackningen står... Kanske ska testa de? Jeje de visar sig. Tikka har iaf sagt att jag kan gå ner 4 kilo på en månad och det känns rimligt. Jag vill ner till 45-47. Sen är jag NÖJD!!!!
Jeje nu ska jag gå och knoppa, "Boppa som Melwin säger"
Men ni goingar får ha en fantastisk fortsättning på denna underbara Fredag,
Vi hörs!
Puss&Kram

Inga kommentarer: